Setmana de la Ciència amb l’investigador Ignasi Ribas

Aquesta setmana és la Setmana de la Ciència’21! L’alumnat de 4t d’ESO A ha participat en l’activitat Dia de la Ciència a les escoles, una xerrada sobre astrofísica, guiada per l’investigador Ignasi Ribas, que és el director de l’Institut d’Estudis Espacials de Catalunya (IEEC) i investigador a l’institut de Ciències de l’Espai (ICE-CSIC).

Hem dedicat 4 sessions per resoldre els reptes que ens va proposar: trobar les característiques principals d’un exoplanetaque acabaven de descobrir!

Tota la classe ha treballat de valent per aconseguir superar els reptes. Durant les sessions han sortit molts dubtes i qüestions, però vam tenir l’oportunitat de resoldre-les via streaming (el dimarts 17 de novembre) amb una entrevista amb el propi Dr. Ribas.

Aquí teniu més informació