Serrastoltes 2022

Durant la setmana del 21 al 25 es realitzaran les següents activitats per als alumnes d’ESO i batxillerat:

– Del 21 al 24 hi haurà establertes unes ordres d’indumentària del rei Carnestoltes (veure cartell adjunt)
– El día 25 els alumnes poden venir disfressats i participar en un concurs de disfresses que es realitzarà a l’hora del pati, en el racó que hi ha entre el G1 i el gimnàs. En aquest espai hi haurà un jurat on s’hauran d’apuntar a una categoría concreta i fer-se una foto.

Les categories a les quals s’hi poden presentar són les següents:
– Millor disfressa individual
– Millor disfressa en grup
– Disfressa més popular
– Disfressa més original

Depenent de la categoria a la qual es presentin, poden optar com a premi des d’un esmorzar a l’institut fins a unes entrades al cinema.

A més, aquest any també hi ha el premi al millor professor disfressat!

A través d’un formulari en línia, tot l’alumnat (un vot per aula) podrà votar la disfressa que els agradi més, així entre tots decidirem el guanyador/a de la categoria popular.