Concurs de talents del Serrallarga

Benvolgut alumnat,

Us anunciem que els alumnes de 2n Màrqueting i Comerç estan organitzant la gala de Nadal del centre que es durà a terme el dia 21 de desembre, on s’ha creat un concurs per a l’alumnat d’ESO de l’Institut Serrallarga. Aquest esdeveniment, batejat amb el nom de Serra Talent, tindrà lloc al teatre de Blanes, on els alumnes seleccionats, podran ensenyar les seves habilitats en diverses modalitats (màgia, cant, ball, etc.).

Al concurs hi haurà premis per als guanyadors i també per al públic assistent, ja que es farà un sorteig per a tots els participants gràcies a la col·laboració de l’associació de comerciants de Blanes i l’Ampa del centre.

Per a poder inscriure’s l’alumnat ha d’omplir el formulari a través de l’enllaç següent o a través del codi QR disponible a la cartelleria de l’esdeveniment. L’últim dia per a poder inscriure’s serà el dia 8 de desembre. Per apuntar-se, també caldrà adjuntar un vídeo curt a mode de video-càsting amb la finalitat que els organitzadors tinguin una primera idea de l’actuació de cada grup i ser seleccionats. El vídeo ha de tenir una durada d’entre 1 minut i 1 minut i mig, on la persona o grup que vol inscriure’s pugui mostrar breument de què tracta la seva temàtica.