Sant Jordi amb molta cultura

El Teatre de Blanes ha acollit aquest migdia les representacions de les obres “La Sagrada Unió” i “Estimar-se és un clàssic” dels alumnes del batx. artístic de 2n i 1r, respectivament. També hem pogut gaudir de dues coreografies, una sobre l’amor i l’altra sobre els estats d’ànim, amb l’alumnat d’Arts escèniques de 4t d’ESO i del Taller de creació escènica de 1r de batx. Totes les creacions han estat dirigides per la cap de Departament de l’Artístic, Anna González, i han captivat el públic assistent.

Prèviament el Teatre de Blanes (batxillerat i cicles) i el gimàs del centre han acollit l’acte de lliurament de premis del concurs literari de Sant Jordi. Els guardonats han recollit les roses i els diplomes i rebran una targeta regal d’Abacus per valor de 70 € (1r classificat), 50 €(2n) i 40€ (3r). Els premiats han pogut llegir també part dels seus escrits.

Al gimnàs, el grup de hip-hop de l’Associació Esportiva Escolar Serrallarga s’ha estrenat. És una fita històrica perquè és la primera actuació d’un grup de hip-hop de l’AEE Serrallarga amb vuit noies del nostre centre i una del S’Agulla, totes de 1r i 2n d’ESO i entrenades per una alumna del nostre centre, de 4t d’ESO.

Finalment, durant la segona part del matí hi hagut diversos tallers i jocs didàctics entre els alumnes de l’ESO.

Ha estat una jornada ben rodona!