Recepció oficial dels estudiants alemanys a l’Ajuntament

La sala de plens de l’Ajuntament de Blanes ha acollit una trobada amb els membres del programa d’intercanvi Erasmus en què participa l’Institut Serrallarga des de fa 16 anys.

Foto:blanes.cat

Són 9 alumnes d’Alemanya de més de 20 anys, que estudien a l’Institut Otto Bennemann, de Braunschweig, a la regió de la Baixa Saxònia.

Rebuda de l’alcalde

La recepció ha anat a càrrec de l’alcalde, Àngel Canosa, i la tinenta d’alcalde d’Educació, Olga López. Els alumnes han estat acompanyats en tot moment del director del nostre centre, Rubén Fernández, i la coordinadora de mobilitat de l’INS Serrallarga, Marissa Garcia.

L’experiència de les pràctiques

Els estudiants alemanys han explicat l’experiència que els suposa viure i fer les pràctiques durant un mes (del 24 de setembre al 23 d’octubre)  a Blanes, ja que participen en un projecte de mobilitat d’alumnes a l’estranger relacionat amb les FCT, la formació en centres de treball. Estudien formació professional en assistència comercial i fan les pràctiques a entitats públiques i privades.

Més informació a la pàgina web municipal