Propers tallers d’esmorzars saludables

Un dels objectius d’aquest curs és fer que les famílies participin més en el dia a dia del centre. Per fer-ho possible, i havent detectat que molts alumnes fan esmorzars poc saludables, hem organitzat, juntament amb l’aula gastronòmica Grenyal, uns tallers d’esmorzars saludables per a pares; tallers que ja es van dur a terme a finals de l’any passat per als pares dels alumnes de 1r i 2n d’ESO.

Els propers tallers d’esmorzars saludables que es realitzaran seran els dies:

-23/01/2020 de 18.45 a 20.45 adreçats als pares de 3r d’ESO
-30/01/2020 de 18.45 a 20.45 per als pares de 4t d’ESO

La nutricionista Natalia García Flores presentarà diferents alternatives per començar amb energia les classes del matí amb esmorzars que beneficiïn la concentració i el rendiment diari.

Funcionament de les sessions gratuïtes

Durant els primers tres quarts d’hora, García parlarà de la nutrició, els aliments de proximitat i temporada i les al·lèrgies i les intoleràncies. Posteriorment, els pares hauran d’elaborar els plats proposats per la nutricionista, mentre que la darrera part servirà per tastar-los i per resoldre totes les qüestions que es plantegin.

Els tallers  es faran novament al bar del centre i no tindran cap cost econòmic per als pares. L’empresa farà tota la formació i portarà els aliments..