Primeres sortides de tutoria del curs

Aquest divendres vam acabar la primera avaluació amb les tradicionals sortides de tutoria dels grups d’ESO, que en aquesta ocasió van tenir lloc a diferents punts de la nostra vila.

1r ESO

Els alumnes de 1r van caminar fins al Castell de Sant Joan, on van esmorzar i van acabar fent una gimcana fotogràfica la mar de divertida.

2n ESO

Els alumnes de 2n d’ESO van anar a la Ciutat Esportiva. Van participar en diferents activitats, que van millorar la cohesió de grup. S’ho van passar genial.

3r ESO

Els alumnes de 3r d’ESO van anar fins al riu Tordera (totalment sec) en la primera excursió de tutoria del curs, que va començar just davant del monument de la sardana del Passeig de Mar. Van caminar, esmorzar, conversar i jugar.

4t ESO

Divendres es va celebrar un dels entrenaments preparatoris per al viatge final de curs al Camino de Santiago, on els alumnes de 4t d’ ESO van realitzar una ruta de 9 km pels voltants de Blanes. En cadascuna de les sortides de tutoria es realitzaran diferents entrenaments, amb diferents distàncies, així com des de les matèries d’Educació Física i Vela.

Teniu més fotos al nostre compte d’Instagram.