Ordinadors portàtils per a l’alumnat

Aquesta setmana el Departament d’Educació lliura portàtils als alumnes de 3r d’ESO, 4t d’ESO,  CFGM i  Batxillerat. La previsió és que entre dilluns i dimarts es faci el lliurament a 3r i 4t d’ESO i dimecres i dijous a 1r i 2n de batxillerat. Pel que fa als alumnes de cicles formatius, el lliurament es realitza a la tarda entre el dilluns i el dijous.

El Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023 té per objectiu contribuir al desenvolupament de les competències digitals que els ciutadans i les ciutadanes necessiten per viure i treballar en una societat immersa en constants transformacions i canvis. Per tal d’assolir aquest objectiu és necessari assegurar la connectivitat dels centres educatius i proporcionar els equipaments necessaris a alumnes i docents.

Aquests dies es reparteixen més de 700 portàtils. A finals de l’any passat es van lliurar ordinadors, un centenar, al professorat del centre.