Nou projecte eTwinning

L’Institut Serrallarga juntament amb un grup de centres de Portugal, Turquia, Polònia, Grècia i Malta ha iniciat un nou projecte eTwinning.

Aquest projecte és el pas previ per participar en un projecte Erasmus que comportaria mobilitats durant dos cursos entre alumnes dels diferents països. És un projecte pensat per a alumnes d’ESO i  té com a objectiu principal mostrar com les arts poden ser la millor manera per desenvolupar les competències socials i emocionals dels alumnes.

Aprofitem per donar les gràcies al departament de llengües estrangeres de l’Institut per la seva implicació tot i les dificultats generades per la pandèmia. Fer un aprenentatge vivencial de les llengües és una aposta ferma del nostre centre.

projecte eTwinning