Mobilitat de 3r d’ESO a Braunau (Àustria)

A l’abril d’aquest curs 2023-24, els alumnes de 3r de l’INS Serrallarga poden participar en una mobilitat de 7 dies de duració a l’institut BHAK de Braunau (Àustria) gràcies a les beques Erasmus+ de la Comissió Europea.

Se seleccionaran un total de 10 places (es reserven places per a 2 alumnes sense tenir en compte els requisits previs a la nota i escollits per l’EDO). L’intercanvi es realitza en famílies.

S’obre el termini perquè l’alumnat interessat s’inscrigui en el procés de selecció per a participar-hi mitjançant el formulari que enllacem i que estarà actiu del dilluns 12/11/23 al diumenge 26/11/23 a les 23:59.

Les mobilitats internacionals afavoreixen i reforcen l’aprenentatge i desenvolupament dels estudiants fora de l’aula, proveint-los d’una experiència immersiva en un país com, en aquest cas, Àustria, el país de Mozart, dels dolços com els Sacher de xocolata i la ciutat de Salzburg com la que apareix a la fotografia. T’animes?

Cal llegir atentament els criteris de selecció abans de fer-ho.