Mobilitat 1r ESO 23-24

Aquest curs 2023-24 els alumnes de 1r d’ESO poden fer una mobilitat a Itàlia durant 7 dies, concretament a Frosinone, municipi d’uns 46.000 habitants, a una hora de camí de Roma.

Hi haurà un total de 10 places. Del 10 al 16 de març de 2024 els nostres alumnes aniran a Frosinone i s’allotjaran en famílies italianes. D’altra banda, del 5 a l’11 de maig els italians vindran a Catalunya i s’allotjaran amb famílies de Blanes.

Per a poder inscriure’t has de contestar aquest formulari. Abans de completar el formulari, revisa els criteris de selecció que trobaràs en aquest enllaç: CRITERIS SELECCIÓ ALUMNAT 23-24.pdf – Google Drive

La previsió de la publicació de la llista d’alumnes convocats a les entrevistes és per a l’última setmana de novembre i les entrevistes es faran durant el mes de desembre.

Inscripció disponible per realitzar l’entrevista a través del formulari adjunt fins al 20/11/23.

Formulari Mobilitat 1r ESO 23-24 (google.com)