Màxima esportivitat i molt bon ambient a la lligueta de futbol sala

L’esportivitat i el bon ambient han regnat durant tota la competició futbolística disputada els darrers mesos del 2021 i que va ser organitzada per l’Associació Esportiva Escolar Serrallarga. Durant el matí del 22 de desembre es va disputar la fase final de la lliga de futbol sala de l’hora del pati.

Entre les 9.00 i les 12.00 h els alumnes de 1r i 2n van omplir la pista del pati per disputar semifinals i finals d’aquests dos cursos. Els guanyadors van ser els representants dels grups de 2n B -que també va ser el campió absolut de primer cicle- i 1r B. Al final de la jornada es va disputar un partit entre els professors i una barreja dels dos equips guanyadors.

La festa va acabar amb un tall de pizza i una ampolla d’aigua com a obsequi per a tots els participants a la lligueta i un diploma per als guanyadors, que aquest inici de 2022 ja roman als plafons de les aules.