Lligues de futbol d’ESO

Ja tenim equips jugant la lliga de futbol de l’hora del pati, entre els mesos de gener i març. Per aquesta edició, a més de tenir lligueta de primer d’ESO amb la participació d’un equip per cada classe (A,B,C,D i E) i de segon d’ESO amb quatre equips (A,B,D i E), es juga també una lligueta formada per dos equips del PFI, dos de l’IFE i els herois de 3rA que són l’únic equip de 3r i 4t d’ESO que han volgut jugar aquest segon trimestre.

A més, iniciem una activitat de HIP-HOP amb alumnes de 1r i 2n d’ESO i al final del trimestre es farà una lligueta amb els quatre equips de bàsquet apuntatS, dos de 1r i dos de 2n d’ESO.

D’aquesta manera, pràcticament tots els dies de la setmana tenim alumnes fent activitats físiques a l’hora del pati.