L’institut participa en la neteja de la platja

Els alumnes de 3r d’ESO, 1r de Batxillerat, l’IFE, l’Aula Oberta i la Preoberta del nostre institut han participat durant tot el matí en la campanya de neteja solidària de la platja de Blanes, organitzada per l’Ajuntament. En aquesta jornada s’han recollit més de 30 tones de residus, segons fonts municipals, al llarg dels tres quilòmetres de platja del nostre litoral, que els efectes del temporal de Llevant Glòria han fet retornar del fons marí a la sorra.

En el transcurs del matí més de 1.200 voluntaris de totes les edats, des d’escolars fins a jubilats, han estat els encarregats de recollir i separar degudament els residus acumulats.

Per cert, entre el material trobat pels alumnes de l’itinerari de busseig hi havia, fins i tot, un DNI.