L’institut participa en el projecte UAP, el musical per a la pau

Enguany el nostre institut participa de nou, i ja van sis anys, en el projecte UAP. Consisteix en la preparació amb l’alumnat d’un musical que a cada curs gira entorn d’ alguna temàtica relacionada amb la PAU.
Des de l´àrea de música hem estat treballant les cançons i les coreografies amb alumnat de 2n d’ESO i l’optativa de música de 4t d’ESO, que formen el cor general. També tenim set alumnes de batxillerat que van passar el càsting per formar part del cor de cambra i grup de solistes.

Aquest any el Teatre de Lloret és una de les seus de l’espectacle i això ha permès:
– Formar un cor de solistes amb alumnat del nostre centre, entre d’altres.
– Que puguin assistir com a públic amb més facilitat els alumnes de 1r d´ESO
– Que tot el professorat, PAS, l’AMPA i les famílies tinguin l’oportunitat de veure l’espectacle.

La UAP comporta uns dies d’assajos, dues funcions per a escolars i una oberta al públic.

Us convidem a assistir a la funció oberta que tindrà lloc el divendres 24 de febrer a les 20 h al Teatre de Lloret de Mar. Les entrades s’estan venent molt ràpidament, animeu-vos a venir!

El preu de les entrades és de 8 euros i les podeu comprar a la web de la UAP o a la del Teatre de Lloret de Mar.