L’anticlub: els arguments

La classe de 1r d’ESO B ha realitzat un espai radiofònic on ha argumentat sobre què els ha semblat L’anticlub, la primera lectura prescriptiva de la matèria de Llengua Catalana, que cada any treballen a fons tots els grups d’aquest nivell.

Un grup de nou nens i nenes, que són companys de classe de 6è de primària a 3r d’ESO, formen un grup especial, un “anticlub” amb el qual intenten lluitar contra les injustícies que troben. Aquestes es reflecteixen en els diversos capítols de l’obra: “La cuinera masclista” (on una cuinera posava més menjar als nens que a les nenes), ”El quiosquer de les males puces”, “Missatges via ordinador”, “La revisió mèdica”…

Àngel Burgas, el seu autor, ha fet en diversos anys xerrades sobre L’anticlub als alumnes de 1r d’ESO del nostre institut, que en general queden entusiasmats amb el contingut de l’obra que es llegeix a la matèria de Llengua Catalana.

Amb aquest espai de Serrallarga Ràdio sabrem què en pensa del llibre l’alumnat del curs 2020-2021, que recentment l’ha acabat de llegir .