L’àmplia oferta formativa de l’institut a Ràdio Blanes

El director de l’institut, Rubén Fernández, ha estat el convidat del darrer programa L’educació a la ràdio que emet setmanalment Ràdio Blanes i que realitza el Centre de Recursos Pedagògics (CRP) de la Selva II. El tema de l’espai era “L’oferta de Formació Professional a l’institut Serrallarga de Blanes i a la nostra zona en general”.

La directora del CRP La Selva II i conductora del programa, Pepa Celaya, parlava de la ingent  i variada oferta d’estudis de màxima qualitat que ofereix el Serrallarga: ESO, batxillerats, un dels quals el batxillerat artístic (únic a la població), cicles formatius de grau mitjà i superior; i a més a més, els PFI de manteniment i pintura. Probablement, el curs que ve es podrà oferir un PFI de l’àmbit de comerç. Finalment, el centre també ofereix l’IFE per a alumnes que tenen alguna discapactitat intel·lectual, i que preparen els estudiants per accedir al món laboral.

En aquest enllaç podeu escoltar el programa sencer: Programa de ràdio

Fotos: CRP 2 La Selva. A la imatge, Rubén Fernández i Pepa Celaya.