L’alumnat gaudeix del 1r Serratalent

Avui s’ha celebrat al Teatre de Blanes el festival Serratalent on l’alumnat de 1r a 4t d’ESO han pogut gaudir de les diferents actuacions preparades.
L’espectacle ha comptat amb l’actuació de l’alumnat de 4t que realitzen l’optativa de música il’alumnat de 1r de batxillerat artístic. La part central de xou ha anat a càrrec de l’alumnat que ha volgut inscriure’s a la part de concurs i, per a finalitzar l’acte, s’han sortejat premis cedits pels comerços de Blanes entre tots els assistents.
L’esdeveniment ha estat coordinat i organitzat per l’alumnat de 2n de Grau Superior deMàrqueting Comercial Turístic i Cultural, dins de les activitats del mòdul de Relacions Públiques i organització d’esdeveniment. Pel que fa a la decoració, ha anat a càrrec de l’alumnat de 1r d’Activitats Comercials, dins el
mòdul de dinamització del punt de venda.

Els guanyadors, d’acord amb les votacions realitzades pel públic assistent, han estat els següents:
3r lloc: Salarich Tiles (Arnau L. – 1r ESO)
2n lloc: Berta G. (3r ESO)
1r lloc: ConceptMC (Diego H. – 4t ESO)

En aquest enllaç podeu accedir a fotos i vídeos del certamen.

Un gran projecte de cooperació entre diferents grups del centre! Gràcies a tots per la vostra col·laboració!