Jornades Tècniques de Formació Professional

Amb motiu de les Jornades Tècniques de Formació Professional 2020, organitzades els dies 20 i 21 de febrer, els alumnes dels cicles formatius de la família d’Administració i Gestió de l’Institut Serrallarga han participat en diverses sortides, on han pogut veure la gestió i organització de diverses empreses i organismes, tot apropant l’alumnat al món de l’empresa i la projecció de tota corporació empresarial.

Dijous 20 de febrer de 2020

Alumnes de 1r de Gestió Administrativa i 1r de Gestió Administrativa de l’Àmbit Jurídic van visitar l’empresa Kin Cosmètics de Sant Feliu de Guíxols.

Alumnes de 2n de Gestió Administrativa i 2n de Gestió Administrativa de l’Àmbit Jurídic van visitar l’empresa Lletera Industrial Làctia (ATO) de Vidreres.

Alumnes de 1r de Administració i Finances van visitar l’empresa Amazon, a Barcelona.

Alumnes de 2n de Administració i Finances van visitar la Comissió Nacional de Mercats i Competència i la Borsa de Barcelona.

Divendres 21 de febrer

Alumnes de 1r de Gestió Administrativa i 1r de Gestió Administrativa de l’Àmbit Jurídic han visitat el Parlament de Catalunya.

Alumnes de 2n de Gestió Administrativa han visitat l’empresa Trace Logístics de Maçanet.

Alumnes de 2n de Gestió Administrativa de l’Àmbit Jurídic han visitat la Ciutat de la Justícia de Barcelona.

Alumnes de 1r de Administració i Finances han visitat l’empresa Cooperativa Empordàlia de Pau.