Jornada de portes obertes d’ESO

Aquest curs, a causa de les restriccions derivades de la pandèmia, les jornades de portes obertes tindran un format diferent, però estem segurs que podran complir amb l’objectiu: mostrar-vos com és el nostre centre i què el fa diferent.

Per a aquells que tingueu la possibilitat d’assistir de manera presencial, tindreu l’oportunitat de veure l’institut i fer una reunió amb l’equip directiu el dissabte 6 de març.

Aquestes visites estan pensades perquè assisteixi un pare o mare per família, ja que el Departament d’Educació ha establert un màxim de 10 persones per grup. Els alumnes rebran tota la informació per conèixer el centre per altres vies.

També realitzarem una sèrie de reunions virtuals pensades per a aquelles famílies que no puguin venir al centre o que ja el coneguin. Les sessions virtuals es realitzaran el dilluns 8 de març en horari de tarda (a partir de les 17.00 h).

Tant les sessions presencials com les telemàtiques requereixen que us inscriviu. Per fer-ho, podeu trucar o enviar un WhatsApp al número 634762115 indicant si voleu participar de manera presencial o telemàtica, el vostre nom, telèfon de contacte i l’escola del vostre fill o filla. Un cop feta la sol·licitud, rebreu un correu on us indicarem l’hora assignada i, si correspon, l’enllaç per la reunió.

Carta preinscripcions i portes obertes

Enllaç informatiu sobre les preinscripcions