Informacions rellevants: notes, selectivitat i tasques

En aquest programa de Serrallarga Ràdio conduït per Manel Temprado es parlen de diverses qúestions d’interès amb el director, Rubén Fernández, i amb Àlex Cugota, Vicenç Gironès i Fortu Solé, caps d’estudis d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius, respectivament.
Així destaquen que en els propers dies es faran arribar els butlletins de notes a les famílies a través de correu electrònic. També que la selectivitat queda ajornada sense data i, finalment, es recorda que les pràctiques a les empreses (FCT) van quedar suspeses des del primer dia del confinament.
D’altra banda, el cap d’estudis de l’ESO ha destacat la importància que els alumnes facin aquests dies les tasques proposades pel professorat perquè no perdin el ritme escolar i ha indicat que, tot i que no són avaluables, sí que són valorables.

Moment de l’espai de Serrallarga Ràdio via Skype.