Finalistes al 4t Concurs InTecAA de la Universitat de Girona

Ahir dimarts dia 20 de desembre va tenir lloc a la Sala d’Actes de l’Escola Politècnica de la Universitat de Girona el lliurament dels premis del 4t Concurs InTecAA, d’Innovació en Tecnologia Agrària i Alimentària.

Un grup d’alumnes de segon curs del Cicle Formatiu de Grau Superior de Comerç i Màrqueting va quedar finalista amb el seu vídeo “Botifarra amb mongetes”.

A la gala de lliurament de premis van fer parlaments M. Àngels Pèlach, directora de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona; Judith Viader, presidenta del Patronat-EPS; Maria Assumpció Vila, presidenta del Consell Social; i Carolina Martí, delegada del rector per al Territori i Sostenibilitat.

El cuiner professional amb estrella Michelin i Sol Repsol Javi Martínez, del Castell de Peralada Restaurant, va oferir una conferència, en la qual va explicar com era el dia a dia de la seva feina.

La cloenda de l’acte va anar a càrrec de la directora de l’Institut de Tecnologia Agroalimentària de la UdG, Dolors Parés i de la directora dels Serveis Territorials a Girona,  Elisabet Sánchez.