Fi d’etapa a Sant Sebastià

Els alumnes de 4t d’ESO han tancat aquesta etapa educativa amb un viatge d’una setmana a Sant Sebastià. Del 15 al 19 de juny van veure els Flysch de Zumaia, van fer surf a Zarautz, van visitar el museu Guggenheim de Bilbao i l’estadi de San Mamés, entre d’altres activitats.