Experiència inoblidable a PortAventura

Els alumnes de 1r d’ESO  han fruit de valent aquest dilluns d’una maratoniana jornada al parc temàtic PortAventura, que va començar a dos quarts de vuit del matí.

Haver de llevar-se un pèl més aviat de l’habitual i arribar a casa vora les nou del vespre va valer molt la pena, ja que els estudiants van poder pujar a nombroses atraccions entre les quals hi havia les d’aigua (Tutuki Splash, les canoes, els troncs, l’Angkor…), les muntanyes russes com l’Stampida i el tren de la mina, i les atraccions per als més atrevits: el Dragon Khan i el Shambhala.

També els alumnes van passejar per les diverses àrees temàtiques establint converses i complicitats entre ells i amb el professorat que els acompanyava, en una sortida on tothom coincidia a voler-la repetir.

Podeu veure més fotos al nostre Instagram: Ins Serrallarga (@ins_serrallarga) • Instagram photos and videos