Èxit del 2n Serratalent

Avui s’ha celebrat la segona edició del Serratalent al gimnàs del nostre Institut. Un Serratalent que ha brillat gràcies a l’elevada qualitat musical que hem vist dalt de l’escenari i del que hem de destacar també l’alta participació, amb 10 finalistes seleccionats després d’una fase prèvia d’entre tots els inscrits al concurs.

El jurat estava format pel director Rubén Fernández i per dues expertes externes en disciplines com les arts escèniques i la música, Alba Lupiáñez i Aina Pujol. El jurat qualificador ha acabat atorgant els premis (xecs de regal per comprar a Media Markt valorats en 100€, 60 € i 30€) d’acord amb la classificació següent:

• Guanyadora: Sere, de 2n de Batxillerat, cantant amb molta emoció la coneguda cançó d’origen mexicà “La Llorona”.
  • Segona classificada: Júlia C., de 1r de Batxillerat, amb una cançó de composició i interpretació pròpia, amb piano i veu, titulada “Jealous”.
  • Tercera classificada: Berta Gàmez, de 4t d’ESO, interpretant “Love in de dark” d’Adele

Enhorabona a les tres! Tots els participants s’han endut entrades gratuïtes per anar al cinema.

També hi ha hagut actuacions de música i dansa dels alumnes de 4t d’ESO i de batxillerat, a més del lliurament dels premis del concurs de punts de llibre de la biblioteca, els tallers de jocs de taula i del concurs de l’estructura de Tecnologia.

Esperem que per a la pròxima edició hi hagi tants o més participants decidits a demostrar tot el talent que hi ha amagat al Serrallarga! Enhorabona a tothom!

En aquests enllaços teniu fotos i vídeos del nostre Serratalent.

Ins Serrallarga (@ins_serrallarga) • 1

Ins Serrallarga (@ins_serrallarga) • 2