Especial optatives 3r i 4t d’ESO

Aquests dies Serrallarga Ràdio ha enregistrat dos espais especials amb les informacions relatives a la tria d’optatives que els alumnes de 2n i 3r d’ESO han de fer aquests dies de cara al curs que ve.

En el primer espai Manel Temprado conversa amb la coordinadora de 3r d’ESO, Ariadna Díez, per donar a conèixer les matèries optatives que l’alumnat de 2n pot triar de cara al curs que ve.
També parlem amb el professorat i amb alumnes d’Emprenedoria, Alemany, Francès i Cultura Clàssica per conèixer més a fons el contingut d’aquestes assignatures. Igualment avancem els continguts de la nova matèria d’audiovisuals que començarà a impartir-se l’any que ve per als alumnes de 3r i també de 4t que ho desitgin.

Per la seva banda, l’alumnat de 3r d’ESO ha de triar aquests dies entre cinc itineraris per fer a 4t: el científic, tecnològic, social, humanístic i artístic.
Cada itinerari té associades diverses matèries, que hauran de cursar juntament amb les assignatures comunes de tot el nivell. N’hem parlat amb el coordinador de 4t, Jordi Rodríguez.