Enriquidora visita a l’Institut del Teatre

Aquest dimarts amb els estudiants del batxillerat artístic hem anat a l’Institut del Teatre on hem pogut visitar les instal·lacions i assistir a una xerrada sobre els diferents itineraris artístics que s’hi imparteixen.

La nostra sort ha estat poder gaudir d’un magnífic taller de Commedia dell’arte dels alumnes de 2n curs d’interpretació musical, gràcies a Bru Gallart, exalumne del nostre institut que cursa els seus estudis a l’IT. Tant alumnes com professors assistents al taller hem quedat bocabadats!

Quina energia tan bonica, quin talent i quina quantitat d’hores de preparació i treball hi ha al darrere. Us tornem a felicitar de tot cor, hem quedat enlluernats amb el vostre treball. Moltes gràcies, Bru i companys, ha estat un immens plaer!