Els alumnes de 4t participen en la cantata

Avui els alumnes de l’assignatura optativa de Música de 4t d’ESO han fet un assaig de la cantata Galieu. Fe, raó i ciència que posaran dalt de l’escenari del teatre municipal de Girona el proper dimecres 29 de gener a les 13h. Entre el públic assistent hi haurà els alumnes de 1r d’ESO i els de 1r de Batxillerat artístic.

L’obra de teatre de Bertolt Brecht Galileu Galilei ha inspirat l’Associació Uap Eduquem per la pau a construir un espectacle que reflexiona sobre la fe, la raó i la ciència. Aquests són conceptes independents o entre ells hi ha una relació inevitable?
Galileu Galilei va ser un jove científic que en el seu moment es va haver d’enfrontar a un munt d’enigmes que l’envoltaven dia a dia: la terra és plana o rodona? Està formada per només quatre elements?
L’objectiu de la Uap20 és plantejar aquestes mateixes preguntes als joves d’avui, reflexionar si allò que ens diuen és cert i si les normes sota les quals vivim són errònies o no.

Avui hi ha hagut un assaig al teatre de Sant Gregori i el dia 29 n’hi haurà un altre a primera hora del matí al mateix escenari de la funció; una funció en la qual participen un bon grapat d’instituts de les comarques gironines.

A la sessió del dia 29, on actuen els alumnes del Serrallarga, una noia formarà part del cor de cambra i una vintena del cor general, format per unes 120 persones. En total s’interpretaran unes quinze cançons d’una cantata que se celebra anualment. Enguany està inspirada en Galieu Galilei.

Imatges de l’assaig

pòster uap 20 Galileu Galilei web (1)