Els alumnes de 1r de batx. d’Economia visiten la Borsa de Barcelona

Aquest dimarts 6 de febrer els alumnes de 1r de batxiller que cursen l’assignatura d’Economia han visitat la Borsa de Barcelona, acompanyats pels professors d’Economia Tamara Vergel i Andreu Arredondo.
Es tractava d’una visita guiada en un format didàctic i participatiu per les instal·lacions de la Borsa de Barcelona, on es posava en coneixement dels alumnes temes relacionats amb el mercat de valors i, en concret, el de la Borsa de Barcelona. També s’ha fet un recorregut per la seva història, títols que es negocien, exemples pràctics, etc.

Aquesta visita complementa el procés d’aprenentatge del nostre alumnat que es fa dins l’aula i que els ajuda a aprofundir una mica més en el món de les finances i de les inversions i que, tant els alumnes i els professors assistents, han valorat de forma molt positiva.

A més, a l’alumnat la sortida els serveix com a font d’informació i per prendre decisions d’una manera més fiable en la seva participació en el Joc de Borsa.