Coneixes la modalitat de Vela?

En aquest espai, emès per Serrallarga Ràdio, parlem de l’itinerari de Vela que el nostre institut imparteix durant els quatre cursos de l’ESO als alumnes que trien aquesta modalitat.
Hi intervenen el cap del Departament d’Educació Física, Natxo Beneyto, i els alumnes Abril Vilar i Florín Stan, de 2n B, en un espai presentat pel professor Manel Temprado.

Els alumnes que no cursen Educació Física a l’institut es desplacen al Club de Vela Blanes durant tres hores a la setmana i en dos trimestres, el primer i el tercer, ja que durant el segon fan activitats físiques a la Ciutat Esportiva.

El cap del Departament d’Educació Física ha destacat que la Vela és una matèria molt segura, ja que es fa a l’aire lliure i se segueixen fil per randa totes les mesures anti-COVID. També ha apuntat que en cada sessió hi ha una part teòrica i una altra de pràctica, on els alumnes naveguen cada curs de manera més autònoma.