Comiat als alumnes de 4t d’ESO

Benvolgudes i benvolguts alumnes,

Les persones que integrem l’equip docent de 4t d’ESO us volem oferir aquest petit record amb algunes fotografies de grup que recullen moments compartits en aquesta etapa que ara s’acaba. Ens sap molt greu que no hàgiu tingut un comiat més digne i emotiu, amb una festa de fi de curs on celebréssim la cloenda d’aquests anys viscuts al Serrallarga. També lamentem que el vostre -el nostre- Camino es quedés en un somni encara no complert. Però la vida, de vegades, ens posa pedres al “camí” i hem d’aprendre a recollir-les per construir ponts que ens duguin a nous destins, a altres persones i realitats.

Esperem que compliu molts altres somnis i, sobretot, que no deixeu de somiar mai, malgrat les pedres que seguiran apareixent.

Us donem les gràcies per tot el que hem après amb vosaltres i desitgem que sigueu ben felices i feliços en aquest trajecte ple de possibilitats per explorar.

Bon viatge i una forta abraçada,

El vostre professorat.