Castanyada, xocolatada i activitats de Halloween

El nostre centre ha viscut avui una intensíssima jornada per celebrar la diada de Tots Sants i Halloween, amb una xocolatada i amb el repartiment de castanyes. També s’ha organitzat un concurs de carabasses de Halloween, que s’han exposat en el bar.

A la tarda, i per a l’alumnat de cicles, hi ha hagut un joc d’encistellada de castanyes, un taller de maquillatge terrorífic i un scape room.

Tarda plena d’activitats

L’alumnat de 2n de Màrqueting comercial, turístic i cultural, en el marc del mòdul d’organització d’esdeveniments, ha preparat una tarda plena de d’activitats per a l’alumnat de cicles de grau superior. Cada grup classe, ha passat per un total de 4 proves diferents on han hagut de buscar castanyes, han comprovat la seva habilitat per encistellar-les en un pot, han posat a prova la seva velocitat per arribar a meta i, per últim, han realitzat un maquillatge del tot terrorífic!

I aquesta és la foto dels guanyadors de la castanyada esportiva.

L’alumnat de Grau Mitjà, dins del mòdul de dinamització de punt de venda, han participat en un scape room.

Felicitats per la feina feta i esperem que l’alumnat hagi gaudit d’aquesta jornada de tradicions! Gràcies a tots i totes per participar-hi.