Cantata i rutes per Girona

Els alumnes de 1r de Batxillerat artístic han visitat aquest matí l’escola universitària Eram, on han pogut fer un taller de fotografia i un altre d’expressió corporal. Més tard, al Teatre Municipal de Girona han assistit a l’assaig de la UAP, on aquest migdia actuaven els alumnes de l’assignatura optativa de Música de 4t d’ESO.

Concretament el científic Galieu Galilei ha estat la font d’inspiració de la cantata d’aquest migdia on una alumna de 4t B ha format part del cor de cambra i una vintena més del cor general, format per unes 120 persones.

Aquest gran espectacle, a banda dels alumnes de 1r de Batxillerat artístic, també ha estat presenciat pels estudiants de 1r d’ESO, que anteriorment havien fet una ruta guiada d’art urbà per observar els grafits de la ciutat.

En total s’han interpretarat una quinzena de temes en una cantata organitzada per l’Associació UAP Eduquem per la pau que se celebra anualment i en la qual, i en diverses jornades, participen un gran nombre d’instituts de les comarques gironines.