Bus-Bici al Serrallarga

Benvolgudes famílies,

L’Associació Esportiva de l’Institut Serrallarga i la plataforma Mou-te en Bici organitzen l’activitat Bus-Bici, gratuïta i oberta a tots els alumnes de l’Institut.

Aquesta activitat consisteix a desplaçar-se fins a l’Institut en grup amb bicicleta. Es durà a terme els matins dels divendres (a partir del 19 de març) seguint un recorregut i horari preestablerts. Previ a l’activitat, els ciclistes seran instruïts per desplaçar-se per la via pública de forma segura. Durant el recorregut, seran acompanyats d’adults voluntaris en tot moment.

Els objectius principals d’aquesta activitat són:

– Promoure una mobilitat sostenible i segura en els desplaçaments quotidians dins del municipi.

– Promoure l’hàbit saludable de l’exercici físic moderat entre els joves al mateix temps que es reforça la seva autonomia.

– Instruir sobre la seguretat viària i aspectes relacionats amb la bici (mecànica, indumentària, seguretat…).

– Visibilitzar la demanda d’aquest tipus de mobilitat per animar l’Ajuntament a resoldre les infraestructures que falten.

– Adherir-nos al moviment global “Friday’s for Future” per combatre el canvi climàtic.

Els alumnes interessats a realitzar l’activitat s’han de posar en contacte amb el cap del Departament d’Educació Física del centre: Natxo Beneyto.

Salutacions,

Rubén Fernández Carvajal