Blanes, fes-me pensar!

Aquest dimarts 21 de novembre l’alumnat de 4t ESO i 1r de batxillerat de l’assignatura de Filosofia dels instituts Serrallarga, S’Agulla i Sa Palomera s’ha aplegat per participar a l’activitat «Fes-me Pensar», una iniciativa dels tres instituts i la Biblioteca Comarcal de Blanes.

L’objectiu ha estat intercanviar idees i reflexions a partir de fotografies com a forma creativa per generar pensament. Els alumnes de tots tres instituts de la vila han pogut conèixer-se i socialitzar amb força filosofia.

Actualment són dos els concursos de fotografia filosòfica on l’alumnat participa, un en l’àmbit de centre, el qual es troba en procés de votació i el resultat de guanyadors s’anunciarà el 19 de desembre durant el Serratalent; i un segon, de caire local, procés de participació que comença avui i fins al 24 de gener. Només per als alumnes de 4tESO (Filosofia) i 1r i 2n de batxillerat.