Els alumnes del batxillerat artístic estrenen una obra que fa reflexionar

Els alumnes de 1r i 2n de batxillerat han vist l’obra Rapsòdia Op.024, que els seus companys de l’artístic (2n A) han representat. Reflexions al voltant del suïcidi -un tema fins ara tabú-, amb textos, dansa i música en viu. Històries que fan pensar i que parlen de sentiments en una obra, Rapsòdia Op. 024, que els alumnes de 2n de batxillerat artístic han creat i interpretat magistralment aquest migdia al Teatre de Blanes, sota la direcció d’Anna González.

Durant gairebé tres quarts d’hora, s’han viscut molts moments de tensió dramàtica, però també algun moment irònic, a partir del personatge que atenia les trucades del 024, el telèfon d’atenció a les persones que es volen treure la vida.

El muntatge teatral es podrà veure a la Mostra de Teatre el 25 de maig a les 22 h.

No us el perdeu!