Al Serra fem esport a l’hora del pati

Aquest tercer trimestre al Serrallarga fem més esport que mai a l’hora del pati. Per primer cop hem iniciat una lliga de noies amb quatre equips d’alumnes de primer i segon d’ESO. A més, els nois de primer, segon, tercer i quart també s’han apuntat a fer lliguetes, com a la resta de trimestres del curs. D’aquesta manera tenim futbol a l’hora del pati cada dia a la pista del nostre centre, amb un total de 20 equips (6 de nois de primer, 3 de noies de primers, 4 de nois de segon, 1 de noies de segon, 3 de nois de tercer i 3 de nois de quart. Aquest nombre de participants és rècord històric al nostre Institut. A més hem iniciat una lligueta de ping-pong a l’hora del pati al gimnàs del nostre institut amb 12 alumnes de primer. Aquest tercer trimestre al Serrallarga fem més esport que mai a l’hora del pati!