Actuacions al Teatre de Lloret

El Teatre de Lloret ha acollit, convidat per l’Institut Coll i Rodés, la representació de les obres de l’alumnat de batxillerat i de 4t que vam poder veure divendres al Teatre de Blanes.

Els alumnes del 1r i 2n de Batxillerat escènic han presentat dues obres de creació pròpia i grupal, acompanyats de les coreografies de l’optativa de 4t ESO d’Arts escèniques i del 1r Batxillerat del Taller de creació escènica, dins del marc de la celebració de Sant Jordi i en relació amb els treballs dels batxillerats de dibuix a Lloret, i arts escèniques, a Blanes.

Donem les gràcies a la direcció del centre i a tots el membres de l’organització , comissió de festes, protocol , alumnes assistents i professors per convidar-nos i acollir-nos tan i tan bé!

Hem estat encantats i ha estat un mati ple d’emocions i boniques!Esperem que sigui la primera de moltes celebracions junts!