Concurs de les APPS!

El nostre centre participa al concurs de les APPS!!!
Després de sis mesos de feina intensa, ha arribat el moment de mostrar els resultats. El 5 de juny de 2015, el TecnoCampus de Mataró es tornarà a convertir en l’escenari de l’App Awards Contest, l’esdeveniment que premiarà les millors aplicacions mòbils desenvolupades pels alumnes del programa mSchools. La convocatòria de 2015 ha comptat amb la participació de 134 projectes en fase inicial, un increment del 55% respecte la primera edició. D’aquesta primera xifra, són 32 els equips finalistes que tindran la possibilitat de presentar els seus prototips d’aplicacions mòbils en un espai expositiu que, simulant un recinte firal, els permetrà interactuar tant amb el públic assistent com amb els jutges de la competició.

Els nostres alumnes de 4t d’ESO han passat a la fase final.  Participen en una aplicació  de la categoria “Serveis a la comunitat i ciutadania“. Demà presentaran a Mataró la seva aplicació.  MOLTA SORT!