Reflexions del Dia Mundial del Medi Ambient

Han passat només uns dies, de la data en què se celebra el Dia mundial del medi ambient, i ja hem recollit moltes reflexions en textos i imatges aportades pel nostre alumnat de 1r d’ESO. Hi trobareu desitjos, somnis, noves perspectives, il·lusions, demandes i agraïments. Esperem que us agradin.

REPENSEM-NOS! Un repte, un regal al Medi Ambient!

Totes les reflexions recollides responen a una proposta d’activitat conjunta feta pels departaments de Ciències Naturals i Visual i Plàstica en què es convidada l’alumnat a pensar, reflexionar i imaginar sobre la qüestió següent: Com volem que siguin els nostres carrers, parcs, espais públics per tal de sentir que el nostre entorn ens aporta benestar i alhora en respectem la biodiversitat?

Imatges per reflexionar Textos i imatges per reflexionar

I aquí més textos i imatges en pdf

1 comentari