Projecte ATENC!Ó a 3r d’ESO

Els alumnes de 3r d’ESO, en les matèries de Biologia i Geologia, i Física i Química, han participat durant els darrers 3 cursos en el Projecte ATENC!Ó, un projecte de ciència ciutadana sobre la relació entre l’atenció i la contaminació atmosfèrica, on també s’han tingut en compte la influència d’altres variables proposades pels propis alumnes de tots els centres docents que hem col.laborat en el projecte.

Aquest projecte ha estat desenvolupat per científics de diverses institucions: l’ISGlobal, Centre de Recerca per l’Educació Científica i Matemàtica de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB, UPF i CSIC-IDAEA, amb el suport de Recercaixa.

És per això que ens han compartit un document on hi ha un resum dels resultats principals de l’experiment realitzat fa 2 cursos. I estem molt contents de poder compartir amb tota la comunitat educativa els resultats globals de l’experiment.

Resultats Projecte ATENC!Ó

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *