La III Slow Fashion Week ja està en marxa!

La III Slow Fashion Week ja està en marxa. I alguns us preguntareu, què és això?
Doncs, és el projecte que els alumnes de 3r d’ESO estan duent a terme des de les matèries de Geografia i de Valors de conscienciació sobre la indústria tèxtil i el món de la moda des de la perspectiva de l’economia, la sostenibilitat, el medi ambient i els drets laborals.

Aquest projecte va néixer fa 3 cursos i és per això que enguany celebrem la III SFW. Enguany, a l’igual que el curs passat, aquest projecte és l’APS que com sabeu el fem a 3r d’ESO.

En què consistirà? Durant la setmana del 25 al 28 de maig es duran a terme tota una sèrie d’activitats que estan organitzant l’alumnat de 3r ESO. Afectaran a grups de 1r i 2n ESO, a escoles de primària…

Per anar fent boca, hem creat aquest compte d’instagram que us animem a que seguiu: @greenroigclothes