Excel·lents resultats en l’Odissea 2021

Per segon any consecutiu els alumnes de clàssiques de l’Institut Montserrat Roig han participat en el Concurs Odissea, en el qual han pres part 1376 alumnes de Catalunya de 79 centres diferents i un total de 4526 a tota Espanya. Enguany el tema era La salut i la malaltia a Grècia i Roma. Del nostre centre hi concursaven 52 alumnes en 18 grups, de 1r i 2n de Batxillerat i de 4t d’ESO.

I els resultats, un cop més, han estat excel·lents, ja que el grup TROIANES, format per l’Alba Martín, la Marta Rovira i la Núria Martínez, de 2n de BTX, ha obtingut una puntuació de 71 punts sobre els 73 possibles, i, per tant, rebran al mes de maig un tercer premi per haver quedat en segona posició empatades amb un altre grup.

Altres participants del centre que han obtingut molt bons resultats, tot i alguna errada dels primers dies, són LIANE, amb la Júlia Moreno i la Celine Saca, RARA AVIS, amb la Lisa García, la Clàudia Mesquida i la Lena Zárate, AD NAUSEAM, amb la Giulia di Maio, la Daniela González i l’Àxel Núñez.

Felicitem el grup guanyador i tots els navegants que han fet la travessia amb ganes i il·lusió. Els recordem que el camí és el que ensenya, com han pogut comprovar mentre cercaven per Internet, i els animem a seguir intentant-ho en l’edició del curs vinent.