Informa’t, la fira que ens ha ofert l’oferta educativa post-obligatòria del territori Cardona i Solsonès

Dimecres 28 de febrer l’Institut San Ramon va participar a la fira Informa’t de Solsona exposant el seu cicle de grau mitjà de Gestió administrativa, iniciat aquest curs, després de 25 anys sense estudis de formació professional.

Durant el matí, la fira estava adreçada tant als alumnes de 3r que volen finalitzar l’ESO a través d’una grau bàsic o PFI; als de 4t que no volen cursar batxillerat; o als que ja estan cursant un cicle de grau mitjà i volen seguir els estudis de grau superior. Els nostres alumnes hi van poder assistir gràcies a la gestió feta per l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona – Cardona.

L’oferta de la zona SolCar és molt àmplia i compta amb 15 opcions de post-obligatoris, entre cicles de grau mitjà, superior, graus bàsics, PFI i IFE (adreçat a persones amb discapacitat intel·lectual).

A la tarda, la fira estava dedicada a les famílies, així com als alumnes que finalitzen batxillerat i volen cursar un grau superior.

Fem una valoració molt positiva de la fira i esperem poder tornar a participar-hi l’any vinent!