𝓧𝓮𝓻𝓻𝓪𝓭𝓪 amb el fotoperiodista de 𝓰𝓾𝓮𝓻𝓻𝓪 𝓜𝓪𝓻𝓬 𝓥𝓲𝓭𝓪𝓵

El passat divendres el fotoperiodista 𝓜𝓪𝓻𝓬 𝓥𝓲𝓭𝓪𝓵 de l’Associació de Fotoperiodistes de Barcelona va fer una 𝔁𝓮𝓻𝓻𝓪𝓭𝓪 a l’alumnat d’ESO relacionada amb les seves experiències com a cronista de 𝓰𝓾𝓮𝓻𝓻𝓪 i de zones en conflicte.

El primer treball que va fer com a fotoperiodista va ser a la 𝓖𝓾𝓮𝓻𝓻𝓪 𝓭𝓮 𝓑ò𝓼𝓷𝓲𝓪 i ens va explicar que el va impactar molt la mort i la destrucció però sobretot el fet que a Sarajevo es van mantenir obertes les escoles, els instituts i les universitats durant tota la guerra, perquè tenien clar que la millor manera de combatre l’horror de la guerra era a través de l’educació.

El darrer treball l’ha fet fotografiant la 𝓖𝓾𝓮𝓻𝓻𝓪 𝓭𝓮 𝓢í𝓻𝓲𝓪. Ens va emocionar parlant de les històries de persones refugiades que havien hagut de deixar el seu país perquè la seva vida estava en perill.

Per acabar ens va transmetre la idea de la fragilitat del nostre món, així com la necessitat de fer canvis socials i ecològics, de tenir relacions d’igualtat i solidaritat, i també de respecte cap al medi ambient.