Nou projecte del comitè ambiental: Terra Cycle

Aquest curs ens hem fet col·laboradors de Terra Cycle, una empresa que es dedica al reciclatge del material escolar; concretament, reciclen material fets amb plàstic dur : bolis, tipex, subratlladors,etc.. Generalment els plàstics durs acaban separats de la resta de plàstic i són incinerats o bé llançats a un abocador, ja que reciclar-los resulta complex.
Aquest projecte dóna una segona vida a aquests materials. Creiem doncs que és un gest molt senzill de realitzar i per aquest motiu el volem donar a conèixer.
Els alumnes poden portar de casa tots aquests materials i no només els que utilitzen a l’institut.

Comitè Escola verda

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *