TRANSELVA D’INSTITUT ESCOLA VERDA DE LA SELVA

El divendres 12 d’abril es va dur a terme la Transelva feta pels instituts que són escola verda de la Selva. L’objectiu de la Transelva és recórrer espais naturals de la comarca i conèixer entitats ambientals; també serveix per socialitzar entre els delegats verds de cada institut.
En aquesta ocasió el recorregut va ser de Vidreres a Lloret de Mar. La ruta va passar per boscos típicament mediterranis plens d’alzines, pins, i altres arbustos típics ( cirerer d’arbust, espígol,etc..).  Finalment, va acabar a la platja de Fenals  (Lloret de Mar) Allà l’entitat XATRAC ens va fer una presentació de quines són les accions ambientals que duen a terme i l’alumnat va poder-se remullar després d’una llarga caminada.