Reclamacions

Reclamacions de qualificacions finals:

• Divendres 21 de juny de 10.00 a 14.00 hores
  • Reclamacions a les qualificacions finals d’una matèria:
    • L’alumnat o les seves famílies poden demanar aclariments sobre les qualificacions finals als docents.
    • Si l’alumne/a no està d’acord amb la resolució dels docents, els tutors legals (o l’alumnat en cas de majors d’edat) podran reiterar la reclamació en un escrit adreçat al director i presentat el mateix dia.
  • Reclamacions a les decisions relatives a la promoció i la graduació:
    • Els tutors legals (o l’alumnat en cas de majors d’edat) poden presentar reclamació per escrit a la direcció del centre el mateix dia sobre les decisions relatives a la promoció i la graduació.

Les reclamacions adreçades a la direcció del centre es presentaran fent servir el model d’instància genèrica, per correu electrònic a l’adreça b7004517@xtec.cat, o en format paper a consergeria, abans de les 14.30 hores del dia 21 de juny de 2024.