Transelva 2021

Enguany les circumstàncies han permès tornar a fer La Ruta Transelva amb els i les alumnes de 4t d’ESO que no vam poder realitzar el curs passat per les restriccions de la COVID.
De nou hem pogut comprovar que és una sortida que engresca a l’alumnat… Llegeix més»

Assemblea de l’Ampa 2021

El proper dimarts 19 d’octubre, a les 19.00 hores, es durà a terme l’assemblea general de l’Ampa del curs 2021-2022.
Aquesta és una reunió de trobada entre famílies, amb la participació de la direcció del centre. Un punt de trobada entre tots els membres de la… Llegeix més»

Delegats del curs 21-22

Els delegats del curs 21-22 van celebrar la primera reunió d’aquest any.
La participació dels delegats és molt important per al funcionament del centre i la gestió del dia a dia.
Tots i totes treballarem junts en el consell de delegats del centre.
Enhorabona i moltes gràcies nois… Llegeix més»

Sortida de tutories

El divendres 24 de setembre tots els grups del centre van participar a les respectives sortides de tutoria.
Es tracta d’activitats de cohesió de grup que ajuden a començar el curs i preparar-nos per un any acadèmic intens i pel de desafiaments.
Una experiència sempre enriquidora i… Llegeix més»

Comunicat de l’Ampa de l’Institut

Us compartim el comunicat de l’Ampa de l’Institut Anton Busquets i Punset.
La participació de l’Ampa resulta fonamental per treballar temes de comunicació i gestió del centre. Us animem a formar-hi part, ja que entre tots es pot tirar endavant la junta sense que suposi una… Llegeix més»

Tutories d’inici de curs

Tutories del dia 13 de setembre:

• 1r d’ESO: 8.20 hores
  • 2n d’ESO: 9.20 hores
  • 3r d’ESO: 10.00 hores
  • 4t d’ESO: 10.30 hores
  • Batxillerat: 11.00 hores

Tots els grups faran tutoria i acollida. Les classes comencen de 13 a 15 hores.
Molt bon curs a totes i a tots!

Reconeixement als col·laboradors del Projecte Singular

La Judit Santanach, com a tutora del Projecte Singular del curs 2020-2021, ha lliurat els diplomes d’agraïment i reconeixement a les entitats col·laboradores amb el projecte singular d’aquest curs:

• Escola Bressol La Baldufa
  • Escola Guilleries
  • Centre Esportiu Municipal
  • Deixalleria de Sant Hilari Sacalm
  • Garatge  taller Trima
  • Autoreparacions Viladelbosch

Totes les entitats han… Llegeix més»