Servei Comunitari

Els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut participaran durant aquest curs en projectes de Servei Comunitari, orientats a millorar la relació amb l’entorn proper i el coneixement de la realitat que ens envolta.

Els alumnes de 3r d’ESO s’han agrupat en tres projectes:

• Internet “Tu a tu”.
    • Els alumnes realitzaran un taller de l’ús segur d’Internet, amb l’assessorament d’agents del cos de Mossos d’Esquadra. Aquest taller es realitzarà amb alumnes de sisè de primària de l’Escola Guilleries.
    • Fitxa del projecte: ABPserveiInternet
    • Alumnes participants:
      • Iu Luque, Claudia Vicente, Sergi Bonfill, Nerea Roquet, Lluc Prat, Nerea Rojas i Joel Rodríguez.

• Cursa d’orientació.
    • Els alumnes participaran en la planificació i organització d’una activitat esportiva durant la setmana de l’esport de Sant Hilari Sacalm, amb l’assessorament d’en Joan Mimó.
    • Fitxa de projecte: ABPserveiEsports
    • Alumnes participants:
      • Marc Tresserres, Lidia Montilla, Xavi Criado, Julia Àvila, Aina Prat, Dídac Solà, Lluis Arjonilla i Fàtima Kibach.

• Campanya de conscienciació medi ambiental.
    • Els nois i noies d’aquest grup duran a terme un estudi de la situació de l’entorn natural del poble, amb l’objectiu de preparar una campanya de difusió sobre la situació real dels nostres boscos.
    • Fitxa del projecte: ABPserveiMediAmbient
    • Alumnes participants:
      • Milena Comas, Marcos Fernàndez, Roger Obiols, Martí Morales, Mohamed Lamkadmi, Daphne Masó, Núria Pueyo i Néstor Expòsito.